До всього, що я роблю – я підхожу системно. Так мене навчили давно, ну й основний мій фах-прикладногоматематика – «не відпускає». Й тому я не гналась за розміром стенду (в мене було всього 4 метри) і це було зроблено свідомо абсолютно. Адже я маю бажання робити все гарно й особливо, а не вражати когось кількістю новинок (39-40-100), а вражати іменами та пропозиціями. Й саме тому зовнішнє стенд повністю «повторював» концепцію стенду з Книжкового Арсеналу. І це було вдалим рішенням, бо покупці зупинялись і розглядали незвичну конструкцію. Плюс я поставила за мету в стенді бачити молоді яскраві обличчя дівчат, які подобались людям. Задача була виконана. Так само як і задача перед працівниками стенду – прочитати всі книжки. Я навіть на стенд взяла не всю номенклатуру прайсу – всього 41 назву, але… Сфокусована робота стенда була на двох «Д» – Любко Дереш з новою книжкою «Спустошення» і Остап Дроздов з другим вже романом «№2». Обидва автори – зі Львова. Їх добре знають. Якщо Дереш відомий своїм «Культом» і геніальним стартом в 16 років в 2000 році, то Остап Дроздов – знаний тележурналіст і це вже його другий роман. Я вдало спланувала події, презентації та автограф сесії – дякуючи Софії Челяк. Адже у Любка Дереша на першій публічній презентації в «Книгарні Є» в четвер зібралось ввечері більше ніж 120 людей і це була максимальна кількість, яку вмістила книгарня Є на проспекті. Остап Дроздов в п’ятницюпровів дуже драйвову презентацію в конференц-залі на 2 поверсі (дякую організаторам Форуму, що вони надали саме півтори години для спілкування з читачами). Наступні дві новинки були теж «прораховані» з математичною чіткістю – це Ерік-Емманюєль Шмітт «Концерт пам’яті янгола». Жодної презентації та акції, але активна позиція в медіа за 2 місяці до виходу книжки (так само я вчинила і з «Філософією самотності») Автор минулого року був в Україні і його книжка «Філософія самотності» була чудово сприйнята. . Що було поганого?! За моїми розрахунками видавництво втратило до 20% виторгу коштом регламенту роботи виставки в четвер-п’ятницю-суботу. Адже люди банально не потрапляли в Палац мистецтв з 18:00 (хоча квитки вони придбали й могли знаходитись у дворі та на галереї). Продаж квитків в касі як на мене не є кількісним показником. Адже люди купили квиток і знаходитись могли у дворі. Крім того на мій погляд треба знову міняти систему людських потоків – кількість читачів зменшилась і незрозуміло рішення організаторів пускати людей виключно через 3 поверх. Прекрасно організована робота волонтерів і склад біля службового входу. Так само волонтери були в мене на всіх заходах і все просто було чудово організовано і в готелі «Жорж» і в «Старих мурах» Я в захоплені. Навіть коли в мого партнера «Ніка-центр» було змінено місце презентації в Палаці Потоцьких, то волонтери прекрасно організували інформування і допомогу. Загалом гарна була ідея «закритого» дня в середу+ організація заїзду великих машин понеділок-вівторок. З загального спостереження – погане освітлення простору в районі глухого коридору «Нашого формату»+ бракує освітлення взагалі на стендах. Це або треба надавати як додаткові послуги або міняти все жовте освітлення на біле або попереджати видавців, щоб вони самі організовували освітлення додаткове. Загалом я бачу позитивні зрушення в сторону організації простору. Форум старається і це було видно. Прекрасний сайт з навігацією і пошуком. Й тому – ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ і в 2018. Читайте також репортажі Читомо з цьогорічного Форуму видавців: Форум видавців–2017: ставка на переклади, «радикальний чорний піар» Форум видавців №24: замість точок творення – відстоювання території свободи |
27
вер.
2017
Відноситься до
ЗМІ
Аннета Антоненко: «Форум старається, і це було видно»
-
До всього, що я роблю – я підхожу системно. Так мене навчили давно, ну й основний мій фах-прикладного математика – «не відпускає»
Читомо, 27.09.2017